2009年8月12日星期三

无聊的生活!!

今日训到下午1点几有无电来,搞到我训唔好。。唯有起身执执间房。。之后落去煮碗面食。。然后等两个傻婆起身,一齐再落去帮忙煮饭。。今日概送又是炒姜鸡,无变。。因为无买到其他概料。。仲有清炒虾米菜心。。。来多个豆舐鲮鱼。。搞掂!!!
6。30pm各自冲凉打扮。。然后出发去开工!!今日概客仔又是前日个位,又要饮到要 死!!我,Flora 同Baby都在同一间房。。。仲有其他两个女的。。其中一位叫Bibi..拒同我地一样同一日从latoh到sandakan,在房里Flora差d同拒吵起上来。。。都是因为一d芝麻绿豆概事,话我地之前在那边的宿舍偷被单,Flora听到就自然叫拒有么事等放工先倾,点知个八婆仲要在客人面前为难我地,以为我地d 新女就好蛤d ,客人见到就问么也事,只好仲帮我地出头,因为我地真是无拿人地d也,是我朋友家姐无小心拿做朋友概一张被,已经同个位当事人交待佐,要吵都轮唔到呢位八婆来吵啦。。。呢件事经已被妈咪知道佐,妈咪话其实好小事,会帮我地处理。。。闲。。。真是去到边都由d甘概人,真是多是非,但是对于我本人来讲,我概心就净系念住揾钱啧,唔系来揾淡气概,我根本唔使同你吵,因为我有道理在身,如果真要吵的话,拒分分钟都唔够我来,靓妹仔就系靓妹仔。。。
为佐令Flora条气顺d,我同Baby一于陪拒落pub癫返够本先。。。。落到去,见到概多数都是黑皮肤。。无几个唐人。。。好彩仲有个公司的boy陪我地happy!!!
终于到佐5点几,好累佐,先肯返屋企休息。。。就甘就用佐一日。。。真是好挂住kl好挂住你地吖。。。朋友们死党们。。。你地记得等我返来啊。。。!!!

1 条评论:

@Lex 旦 说...

嘻嘻 , 加油咯~